
Rakkestuten blandakor: fra småby til metropol
Igjen har Rakkestuten gleden av å invitere til sommerkonsert på Galeiscenen.
Tittelen på årets konsert spiller på spennvidden i repertoaret, som for eksempel:
- Vi (og Johan Sandstad) er glade i vår egen lille by, mens Billy Joel drømmer om New York.
- Adele sier et forsiktig “Hello”, mens Katy Perry brøler som en løve.
- Lillebjørn Nilsen hører alle slags sanger inni sitt hode, mens våre svenske visevenner beundrer blomstene uti vår hage.
- Maria Haukaas Mittet ønsker seg ut på havet, men Simon & Garfunkel vil heller bygge bro over det opprørte vannet.
- Anne Grete Preus er en glad amatør, mens “the Lady is a tramp”.
Mye forskjellig å glede seg til altså, under inspirerende ledelse av dirigent og pianist Jørn Odén Evertsen.
Konserten starter kl 16:30, lørdag 6. juni
Billetter koster kr 250,- og selges på Fabnite.com, av kormedlemmer, Skipperstua restaurant og i døra før konsertstart.
(Barn under 6 år kommer gratis inn og 6-16 betaler halv pris)
Velkommen til konsert!
